pages

Cari Blog Ini

Selasa, 21 April 2015

Kekuatan tiba tiba

Selepas berapa abad aku tinggalkan blog nie.. Tiba-tiba datang kedurat nak menaip tengah tengah malam nie.. hahaha 😅😅😅

First of all, sekarang nie ak tengah mid-sem untuk tahun pertama degree nie haa, and yes Diploma telah ak berjaya tamatkan. Tunggu nak konvo jaa.. *eksited sekejap*

Jurusan degree yang ak ambil ialah Cs230 - sarjana muda sains komputer(kepujian) dimana sambungan kursus semasa diploma iaitu Cs110 - diploma sains komputer.

Sebab utama aku amik kursus nie adalah kerana minatku yang mendalam dalam bidang nie lagi lagi programming *ececehh* Buat masa sekarang nie kebayakan student UiTM yg ambil Cs230 nie sebagai pilihan mereka, ditempatkan di UiTM dungun sepertimana aku ditempatkan.

Mula mula aku sangkakan bila masuk degree bidang sains komputer nie bole belajar coding lagi.. tapi, buat semester 3 nie ak byk belajar teori jaa.. Bila belajar teori nie buat otak aku Nie semput je la memanjang.. 😅😅

So, bila nak mohon kerja gunakan degree nie, kita akan bekerja lebih kepada sistem analisa..

Thank You

Tiada ulasan:

Catat Ulasan